Wat kunnen we leren van een succesvolle corona-aanpak

Wat als je een radar zou hebben tegen een crisis als het Corona virus? Of een andere plotselinge ontwikkeling die een grote impact op mensen, maatschappij en/of economie heeft. En wat betekent dit voor bedrijven, nu en straks nadat Corona voorbij is? Taiwan heeft zo’n radar. Kijk maar naar het aantal besmette gevallen. Ondanks dat …

Wat kunnen we leren van een succesvolle corona-aanpak Lees meer »

Podcast: over conversie optimalisatie en analytics

Onlangs was ik te gast in de podcast over conversie optimalisatie van Guido Jansen: CRO.CAFE. We hadden een leuk gesprek over mijn achtergrond, enkele cases die ik heb gedaan en de toekomst van data analytics. En we onderzoeken wat nou eigenlijk de overeenkomsten en verschillen tussen CRO en Analytics zijn… Beluister ‘m via deze link!

Successful data-driven marketing using E.R.P.

Successful marketing analytics is all about making important things accessible to your stakeholders. I’ve tagged this E.R.P., 3 important things to consider in implementing successful data-driven marketing. Here’s the slides on E.R.P.: Recently I spoke about this in a presentation about standing up an Analytics ‪Center-of-Excellence, at the Netherlands Tableau User Group. Link to the …

Successful data-driven marketing using E.R.P. Lees meer »

Hoe maak je van tech veranderingen een culturele verandering?

Weet jij welk resultaat je kunt verwachten als je 10 mensen vraagt om iets in hun dagelijkse werkzaamheden te veranderen? Bijvoorbeeld bij de introductie van nieuwe technologie.Als mensen hun gedrag gaan veranderen is dat een complex proces waar ze persoonlijke begeleiding bij nodig hebben om het te laten slagen. Het helpt om daar iemand bij …

Hoe maak je van tech veranderingen een culturele verandering? Lees meer »